Největší česká kabelová firma UPC ČR se od dubna spojí se slovenskou UPC Broadband. Sloučenou firmu dočasně povede dosavadní šéf slovenského UPC Martin Miller, generální ředitel české UPC Frans-Willem de Kloet přejde na pozici generálního ředitele UPC Polsko. Firma to ve středu uvedla v tiskové zprávě.

"Jsem přesvědčena, že z integrace těchto dvou společností budou mít prospěch především naši zákazníci. Zrychlí se proces zavádění nových služeb, sjednotí obchodní strategie a budeme profitovat z velikosti sloučených společností. Nová struktura značně přispěje k efektivnějšímu využití kapitálu a výměně osvědčených postupů, což společnosti umožní posílit svou konkurenceschopnost na trhu," uvedla generální ředitelka mateřské Liberty Global pro střední a východní Evropu Severina Pascu.

Spojením obou firem vznikne v rámci skupiny Liberty Global druhá nejdůležitější jednotka v rámci regionu střední a východní Evropy, která svou sítí pokrývá téměř dva miliony domácností a jeden milion zákazníků využívá 1,6 milionu služeb.

Miller bude do oznámení nového generálního ředitele zodpovědný za oba trhy a za integrační proces nové společnosti. Miller působí v UPC Broadband Slovakia již 15 let a má ideální zkušenosti pro zahájení integrace obou společností.

UPC Česká republika je největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internetu. Jeho kabelové sítě jsou v dosahu 1,4 milionu domácností a jeho služby využívá přes 600 tisíc zákazníků. UPC je dceřinou společností skupiny Liberty Global, která obsluhuje 27 milionů klientů ve 14 zemích s 57 miliony objednaných služeb.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru