Seznámili jsme se v roce 2009, když v Praze uspořádal první setkání uživatelů FourSquare, tedy služby pro sdílení zkušeností s restauracemi, hotely a obchody. Matouš Petráň byl tehdy provozním šéfem restaurace Como v hotelu Jalta na Václavském náměstí.

Dnes je spoluzakladatelem a šéfem Dishe, podniku na Vinohradech, který je podle FourSquare "číslo 1 mezi burgerovými restauracemi v Praze".

HN: Co pro provozovatele restaurací znamenají služby jako FourSquare, TripAdvisor nebo Restu?

Hrozně moc. Ono to bez nich skoro nejde. Kdybych měl někomu poradit, tak ať sto procent energie, času i peněz věnuje na "ladění" svého produktu. Ať už dělá burgery, steaky, nebo chlebíčky, ať se soustřeďuje jen na to, aby byly široko daleko nejlepší. Nemusí utrácet za reklamu a marketing, protože to za něj udělají lidé.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se