Jeden z největších českých výrobců textilních materiálů Pegas Nonwovens nezažil loni nejlepší rok. Utržil 229,2 milionu eur, což je ale meziročně o 0,6 procenta méně. Čistý zisk pak dosáhl 25 milionů eur, meziročně jde znovu o pokles - o 7,8 procenta.

Negativně na výsledky Pegasu působilo prudké posílení dolaru a mírné zpevnění koruny vůči euru. Ale i některé další parametry podnikání této textilky. Generální ředitel Pegasu Nonwovens a člen představenstva firmy František Řezáč popisuje plány společnosti, na níž závisí třeba i byznys světového kolosu, jakým je Procter & Gamble. Pegas je i jeho dodavatelem pro výrobky typu hygienických vložek či plen. V této oblasti je Pegas lídrem evropského trhu.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru