Tomáši Havranovi je teprve 23 let, s podnikáním má už ale dlouholeté zkušenosti. Ještě na střední škole založil vzdělávací agenturu pro ministerské úředníky s kurzy na zvládání stresu, vydával studentský webový časopis a prošel si i dvěma start-upy.

Jeho poslední projekt nese jméno Datactive. Spolu s kolegy odhaluje úniky firemních dat na veřejných internetových úložištích, jako je například Ulož.to. Naráží tam prý na celé databáze klientů nebo informace o nových technologiích, které firmy teprve vyvíjejí. Klienty Datactive jsou velké podniky nebo organizace, mezi nimi třeba stavební firma Skanska, farmaceutická Krka nebo český UNICEF.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Firma Datactive Tomáše Havrana pomáhá velkým firmám odhalovat úniky citlivých dat na veřejná úložiště, kam je posílají nedbalí zaměstnanci.
  • Na nápad přišel, když si chtěl z webu stáhnout film Obchodník se smrtí.
  • Zatím má sedm velkých klientů z řad pojišťoven, telekomunikačních firem nebo organizací. Mezi nimi je český fond UNICEF, stavební společnost Skanska nebo farmaceutická firma Krka.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.