Lidé u jedné ze dvou dominantních českých sázkových kanceláří Fortuna sázejí čím dál víc. Loni to bylo 23 miliard korun, o čtvrtinu více než v roce 2014. A také u ní víc prohráli – zhruba čtyři miliardy korun, což je nárůst o desetinu.

Přesto ve čtvrtek akcie spadly o více než 10 procent a jednalo se o největší pokles čtvrtečního obchodování na pražské burze. Ráno v jednu chvíli pád činil dokonce 20 procent.

Hlavním důvodem tak výrazného poklesu je, že i když Češi, Slováci a Poláci u Fortuny prohráli víc, tak jí neroste zisk. Bez započtení odložené daně v Polsku činil stejně jako předloni 430 milionů korun. Navíc z něj akcionáři v nejbližších letech nic neuvidí.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
reklama