Ani ne čtyřiadvacet hodin od chvíle, kdy tenisová princezna Maria Šarapovová předstoupila před novináře a oznámila světu "Dopovala jsem", se začal hroutit její po léta budovaný stroj na vydělávání peněz. Důsledky pozitivního nálezu na látku meldonium přiměly její sponzory Nike, Tag Heuer a Porsche k ukončení spolupráce. Dá se čekat, že podobně se zachovají i její další partneři − Avon, Evian, Head či Supergoop!. Minimálně do chvíle, než se situace kolem osmadvacetileté ruské tenistky více ­ozřejmí.

Šarapovová, podle magazínu Forbes jedenáct let v řadě nejlépe vydělávající sportovkyně světa, inkasovala v kariéře v průměru šest ze sedmi vydělaných dolarů právě od sponzorů. Za svoji krásu, tenisový um, vstřícnost k médiím i fanouškům a svůj dosavadní příběh prostý skandálů.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se