Nedávná studie London School of Economics uvádí, že děti v Evropě považují chytrý telefon za naprostou nezbytnost pro udržení vztahů v kolektivu, a to už ve věku kolem devíti deseti let. Dvě pětiny jej denně používají k brouzdání na internetu, zatímco před pěti lety to byla necelá třetina. Naše děti pronikají do on-line světa čím dál dříve a čím dál rozmanitějšími způsoby.

Dobrá zpráva je, že tak získají více digitálních dovedností, což jim pomůže se lépe uplatnit, až vyrostou. A co je ta špatná zpráva? To záleží na tom, jak hodně je při získávání zkušeností s internetem podpoříme, jak dobře jim vysvětlíme možná rizika a pomůžeme jim udržet si kontrolu nad jejich "digitálním životem" už od úplného začátku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru