Prostředí, v němž lze systémy používat, přirovnává jejich tvůrce k letišti, kde zákazník získá nejen možnost využít letadlo pro svoji dopravu, ale v rámci jednoho balíčku i veškeré související služby.

"Představte si, že váš informační systém je dopravní letadlo," říká Martin Kršňák, manažer partnerské sítě Helios. "Jestliže chcete letět, nemusíte se nyní starat o jeho přípravu, o stav pohonných hmot, o catering či o uniformu pilota. Svěříte-li se do služeb Erportu, nemusíte se starat o stav ERP systému, který využíváte. Prostě vše necháte v péči našich odborníků."

ERPORTV nabídce pod názvem Erport najde zákazník ERP Helios Green pro velké a Helios Orange pro menší a střední firmy, oba systémy jsou "parkovány" v ČR, včetně klientských dat. Péče o systémy, servis a vše, co s jejich užíváním souvisí, jsou zahrnuty v ceně Erportu. Rozsah správy je daný parametry a podmínkami konkrétní služby. K servisní podpoře náleží veškerá obsluha hardwaru (např. proaktivní monitoring součástí hardware, řešení závad na něm, správa storage a datacenter a další...). Dále sem patří správa virtualizace, tedy například obsluha virtualizační platformy, update a patchování, zálohování celého VS a další služby, které jsou poskytovány s dostupností (SLA) 99,99 %.

Související