Řešení Byznys Servis umožňuje kompletní management servisních případů a sledování reklamací včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další.

Novinka se uplatní zejména v těch oborech, kde následný servis prodaného zboží je podstatnou a dlouhodobou součástí jejich podnikání – typicky jde například o servis automobilů či zemědělské techniky. Důležitý je také pro všechny oblasti výroby, ať už jde o masovou či malonákladovou nebo zakázkovou produkci.

Změny v modulu Byznys Online reagují na zkušenosti a potřeby uživatelů. Zlepšení doznala optimalizace chodu, došlo ke změnám podporujícím vyšší efektivitu a rychlejší práci se systémem a možnost nastavení multiverzního zpracování. Do prostředí Byznys Online byl nasazen asynchronní grid, který je zhruba dvakrát rychlejší, než předchozí verze.

Novinky v BYZNYS ERP Byznys Online

Nově také přibyla podpora jazykových mutací webového rozhraní. Z prostředí Byznys Online je mimo jiné možné plně ovládat servisní agendu v modulu Byznys Servis.

Odborníci ze společnosti J.K.R. do podnikových informačních systémů Byznys ERP průběžně zahrnovali také veškeré legislativní změny, z nichž lze vyzvednout například Zvláštní režim jednoho správního místa (MOSS) a Kontrolní hlášení.

Související