Tuzemský on-line obchod s módou Zoot.cz rozšiřuje svůj byznys a má plány i za hranicemi Česka. Vychází z toho, že Češi za oblečení a doplňky utrácejí jen v průměru tři procenta svých příjmů, v Evropě je přitom běžné, že lidé za oděvy dávají okolo pěti procent. A také z toho, že nakupovat trička, boty nebo čepice na internetu je stále běžnější. Zoot je podle žebříčku Inc. 5000. nejrychleji rostoucí firmou na českém maloobchodním trhu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.