Nová platforma AudaNext podle výrobce výrazně zjednodušuje, zpřehledňuje a zrychluje komunikaci mezi pojišťovnou a servisem při řešení pojistných událostí na vozidlech a zkracuje proces likvidace pojistné události, a tedy i dobu potřebnou k opravě vozu, z několika dnů na několik hodin.

Základem řešení je software vyvinutý lokálním týmem vývojářů společnosti Audatex Systems CZ/SK na základě uživatelské zkušenosti a specifických požadavků a podnětů od lokálních klientů a uživatelů systému (pojišťovny, autoservisy, importéři).

Základní vývoj řešení trval zhruba jeden rok, přičemž v plánu je migrace dalších služeb a vývoj nových služeb v roce 2016. Systém podporuje všechny OS (Win, Android, iOS) a typy zařízení (PC, tablety, smartphony).

"Díky nové platformě AudaNext jsou veškeré naše dříve poměrně fragmentované služby a produkty konsolidované do jednoho komplexního systému založeného na cloudu a jednoduše přístupného kdykoliv a odkudkoliv na všech typech zařízení," říká Derek Cummins, výkonný ředitel Audatex Systems CZ/SK.

Článek byl publikován v ICT revue.