Dohled nad podnikovou technikou formou služby

Společnost Proact uvedla na trh službu Proact Monitoring, která zajišťuje neustálý přehled o IT i non-IT zařízeních a jejich stavu ve firemní infrastruktuře. V reálném čase sleduje veškerý hardware i software a v případě jakéhokoli nežádoucího chování ihned na nastalý problém upozorní. Tento systém představuje nástroj pro řízení, správu a monitoring rozsáhlých zařízení na sítích LAN a WAN. Řešení je dostupné jako produkt i jako služba.

 

Aribu bude v ČR prodávat con4PAS

Partnerem společnosti SAP pro prodej systémů Ariba na území ČR se stala společnost con4PAS. Nástroje Ariba Network jsou cloudovou platformou zaměřenou primárně na management nákupních a finančních procesů. Každých 24 hodin zákazníci po celém světě provedou v systému transakce za 1,92 miliard dolarů, zpracují 71 000 platebních příkazů a 224 000 faktur. Veškerý reporting je dostupný v reálném čase. SAP koupil společnost Ariba v květnu 2012 s cílem posílit rozšíření cloudových služeb využívajících podporu platformy SAP HANA.

 

AutoCont kupuje AG COM

AutoCont touto akvizicí získává tým IT specialistů v Královéhradeckém kraji a divizi zabývající se řešeními na bázi softwarových produktů společnosti IBM. Společnost AG COM se nadále bude věnovat aktivitám v oblasti slaboproudých technologií.

 

Byznys ERP pomáhá s procesy v kovovýrobě

Mezi stěžejní procesy, na které byl v rámci implementace systému Byznys ERP kladen důraz, patřila evidence obchodních případů a zakázek, zavedení jednoznačných logistických postupů včetně využití čteček čárových kódů, evidence nabídek a poptávek, evidence korespondence dle ISO, autorizace došlých faktur, ergonomie práce se systémem pomocí interaktivní plochy a zavedení modulu Výroba.

V souvislosti se zavedením výrobního moduly došlo v Kovo Kasejovice Mont k harmonizaci pracovních postupů ve skladovém hospodářství od systému objednávání až po výdej do expedice. Následně byl tento postup rozšířen o spolupráci s modulem Výroba, kterému jsou předávány požadavky na výrobu přímo z přijatých objednávek od zákazníka.

 

Článek byl publikován v ICT revue.

Související