FoMO neboli strach, že něco zmeškáme (anglicky Fear of Missing Out), definoval roku 1996 Dr. Dan Herman, mezinárodně uznávaný specialista na marketingové strategie a chování spotřebitelů. Od té doby jej zkoumá jako významný socio-kulturní fenomén.

Syndrom se projevuje vnitřní potřebou člověka neustále sledovat, co se kolem něj děje. Zjednodušeně řečeno, FoMO v nás vzbuzuje touhu být nepřetržitě ve střehu. Toho nejčastěji dosahujeme prostřednictvím internetu a sociálních sítí, kde čerpáme informace o společenských událostech, přátelích i přátelích našich přátel. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.