Martin Čmarada (30) vykonával funkci Brand Manager pro koncernovou značku Volkswagen osobní a užitkové vozy přes tři roky. Začátkem února nastoupil do oddělení Fleetu na pozici Head of External Sales. Martinova pozice je součástí nových opatření v rámci růstové strategie ve fleetovém obchodu. Na starosti má především vedení týmu fleetových obchodníků, tvorbu a naplňování obchodní strategie prodeje a koordinaci nového obchodu s dealerskou sítí i fleet odděleními jednotlivých značek. Zároveň se bude podílet na produktovém zlepšování, kalkulačních modelech, PR aktivitách a implementaci mezinárodních projektů koncernu Volkswagen Financial Services.

Svůj volný čas věnuje rodině a přátelům, k jeho zálibám patří florbal a běhání. Pravidelně přednáší také na vysokých školách.

 

Jiří Olša (30) nahradil začátkem února Martina Čmaradu na pozici Brand Manager pro koncernovou značku Volkswagen osobní a užitkové vozy. Ve Volkswagen Financial Services ale není úplným nováčkem, jelikož působil téměř tři roky jako Area Sales Manager, kde se mimo jiné věnoval strategickému rozvoji regionu v oblasti retailového a fleetového financování. Na starosti měl také část pražských koncernových obchodníků (např. Auto Jarov, Porsche Praha Prosek, NH Car, Tukas). Nově jako Brand Manager je zodpovědný za nabídku financování značek Volkswagen osobní a užitkové vozy, spolupráci s partnery, zajišťování a řízení zdrojů pro společné aktivity, tvorbu marketingových akcí a přípravu značkové marketingové komunikace. V úzkém kontaktu zůstane i s manažery prodeje.

Svůj volný čas tráví především s rodinou a přáteli, k jeho koníčkům patří sport a četba.

Související