Doménou obchodu Footshop jsou tenisky. Měsíčně jich k zákazníkům putuje na sedm tisíc a vesměs jde o unikátní modely. Firmu jen na Facebooku sleduje 230 tisíc lidí a její stránky jsou k dispozici v několika světových jazycích. Cesta majitele Petera Hajdučka k úspěchu ale snadná nebyla.

Ještě jako vysokoškolák založil agenturu Unikum na tvorbu webů, která se postupně přeorientovala na on-line marketing. "Chtěli jsme se začít věnovat hlavně e-commerce, ale chyběly nám reference," vzpomíná Hajduček. Problém nakonec vyústil v rozhodnutí spustit vlastní e-shop, který by mohl posloužit jako "inkubátor nápadů". Psal se duben roku 2011, když se svým společníkem spustil Footshop.cz.

V článku se dále dozvíte

  • Obchod Footshop.cz původně začínal jako doplněk k on-line agentuře. Dnes má kamenný obchod, expanduje do zahraničí a je součástí Adidas Consorcium.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.