O sedm procent z celkových tržeb českého zastoupení Ikey, které v loňském finančním roce (září 2014 – srpen 2015) dosáhly 8,5 miliardy korun, se postaralo jídlo. Podle šéfa Ikey v Česku Marka Feltla je to v porovnání s ostatními zeměmi, kde švédský obchodní dům s nábytkem působí, výjimečné číslo.

Dva miliony z celkových 11 milionů loňských návštěv přišly do Ikey mimo jiné i kvůli jídlu. Za občerstvení utratily v průměru 300 korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Zájem Čechů o jídlo z Ikey je v porovnání s jinými zeměmi výjimečný.
  • Tři ze čtyř nákupů v Ikee jdou přes věrnostní kartičku Ikea Family.
  • Pokračovat mají projekty sousedských večeří s podporou vybavení a jídla z Ikey, kdy se mají poznávat lidé z novostaveb.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.