V neděli se uskuteční již 50. finále Národní ligy amerického fotbalu (NFL) Super Bowl. Svoji účast si v něm během ledna vybojovala mužstva Caroliny Panthers a Denveru Broncos, kteří vyřadili loňské šampiony New England Patriots. Během nedělního večera však nepůjde pouze o sport, Super Bowl nabízí firmám jedinečnou příležitost zviditelnit se.

Finále NFL v roce 2015 sledovalo rekordních 114,4 milionu lidí po celých Spojených státech. Poločasové vystoupení zpěvačky Katy Perry pak k obrazovkám přilákalo ještě o čtyři miliony diváků více. Taková sledovanost samozřejmě představuje žně i pro reklamní agentury a televizní společnosti.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?