Jaime Mandelbaum od svého příchodu do pražské Y&R v roce 2007 pomohl transformovat agenturu v jednu z nejinovativnějších a nejvíce oceňovaných agentur na trhu. Přispěl k získání titulu Agentura roku a také k prvnímu ocenění pražské agentury na soutěži Cannes Lions. Pod jeho vedením se Y&R stala oceňovanouí sítí v celé střední i východní Evropě na festivalech v Cannes v roce 2014 a 2015 a také vyhrála 6 ocenění Grand Prix na cenách Golden Drum v roce 2015.

Jaime Mandelbaum se bude ze své nové pozice zodpovídat přímo generálnímu řediteli pro Evropu Andrewu Dimitriouovi a globálnímu kreativnímu řediteli Tonymu Grangerovi. „Jaime odvedl vynikající práci jako náš kreativní lídr v oblasti střední a východní Evropy. Je inovativní, vynalézavý a získává uznání na globální scéně. Zapojení Jaimeho také do západní Evropy přinese prospěch jak agentuře, tak našim klientům," řekl Granger.

V Y&R Jaime Mandelbaum úspěšně pomáhá rozvíjet společnost a jeho úsilí přineslo České republice první a druhé ocenění Gold Lion v Cannes a také první Grand Prix pro Turecko v roce 2015.

„Moc se těším na svoji novou roli. Vidím jak spoustu dobré práce, která byla odvedena v celé oblasti, tak také hodně nevyužitého potenciálu. Bude moje zodpovědnost a potěšení pomáhat uskutečnit skvělé nápady, a to co možná nejvýkonnějším a nejvhodnějším způsobem. Těším se na spolupráci s tak obrovským talentem, který v celé oblasti máme. Jsme v tom všichni společně,“ uvedl Jaime Mandelbaum.

Před příchodem do Y&R pracoval v Leo Burnett Praha, Jung von Matt v Hamburku, Kaspen Jung von Matt a TBWA\Berlín. Pracoval pro klienty jako je Adidas, Absolut vodka, BMW, Danone, Harley Davidson, PlayStation a Nike a jeho práce získala ocenění na festivalu v Cannes, ADC New York, The One Show, D & AD, Clio, London International, Eurobest, NY Festivals a ADC Europe.