Jsme lepší než v Holešovicích, hlásí hokejová Sparta. Těší ji vyšší návštěvnost domácích zápasů v moderní O2 areně. Loňské stěhování z půl století staré haly v Holešovicích tak podle šéfů klubu dopadlo lépe, než se čekalo.

"Měli jsme propočty, že by nám to mohlo zvednout návštěvnost zhruba o deset procent. Povedlo se to o devatenáct," říká Robert Speychal, ředitel Sportovního holdingu Praha (SHP), který Spartu ovládá.

Průměrná návštěvnost Sparty v novém "azylu" je po odehraných 35 kolech hokejové extraligy 6633 diváků na zápas. V předchozí sezoně 2014/2015 za celou základní část - ještě v holešovické Tipsport Areně - činil průměr 6116 fanoušků.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru