Jsme lepší než v Holešovicích, hlásí hokejová Sparta. Těší ji vyšší návštěvnost domácích zápasů v moderní O2 areně. Loňské stěhování z půl století staré haly v Holešovicích tak podle šéfů klubu dopadlo lépe, než se čekalo.
"Měli jsme propočty, že by nám to mohlo zvednout návštěvnost zhruba o deset procent. Povedlo se to o devatenáct," říká Robert Speychal, ředitel Sportovního holdingu Praha (SHP), který Spartu ovládá.
Průměrná návštěvnost Sparty v novém "azylu" je po odehraných 35 kolech hokejové extraligy 6633 diváků na zápas. V předchozí sezoně 2014/2015 za celou základní část - ještě v holešovické Tipsport Areně - činil průměr 6116 fanoušků.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru