Prodej vozů Škoda loni ukončilo 27 českých autosalonů. Obchodní síť se tak zmenšila na 184 míst, i tak ale zůstává nejhustší v Česku.

Firma nařídila jednotlivým prodejcům přestavět autosalony tak, aby dostaly nový design a splňovaly přísnější požadavky výrobce. Pro menší prodejce, kteří nemají dostatečně velký obrat, byla ale investice moc velká a nedávala ekonomický smysl. Kdo na nový design nepřešel do konce roku, s prodejem aut musel skončit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se