Společnost Coca-Cola byla během novoročních svátků zatažena do sporu ohledně teritoriální příslušnosti Krymu. Během sváteční reklamní kampaně tak firma publikovala mapy, na kterých Krym mizel a zase se objevoval.

Těsně před Novým rokem v rámci vánoční soutěže ruská Coca-cola publikovala na svém profilu v sociální síti Vkontakte stylizovanou mapu Ruska. Jenže na ní chyběl Krym, ale také Kaliningrad a Kurilské ostrovy. To ovšem vyvolalo vlnu nevole ruských uživatelů a pod tlakem negativních komentářů tak mapa o několik hodin později zmizela.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se