Výdaje do internetové display reklamy v listopadu vzrostly meziročně o jedno procento na 740 milionů korun. Proti předchozímu měsíci stouply o 13 procent. Největším zadavatelem byl internetový obchod Alza.cz. Vyplývá to ze čtvrteční prezentace projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.

Alza.cz v předvánočním měsíci utratila za bannerovou reklamu v ceníkových cenách 37 milionů korun. Na druhém místě skončil dovozce vozů koncernu VW Porsche s 18 miliony a třetí je internetový obchod Internet Mall rovněž s 18 miliony korun.

Největší část z reklamních příjmů získal Seznam.cz, ke kterému putovalo 315 milionů. Vydavatelství Mafra zobrazilo na svých webech inzerci za 67 milionů a Economia za 66 milionů korun.

Video reklama dosáhla 130 milionů korun, což je dvojnásobek loňského listopadu. Tvořila téměř 18 procent celkových výdajů do display reklamy. Největší podíl získaly firmy Seznam, Prima a provozovatel Novy CET 21.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru