Oč v aféře jde?

Zodpovězeno: Volkswagen do řídících jednotek dieselových motorů implementoval software, který v případě měření na válcové zkušebně uměle snižoval množství produkovaných emisí oxidu dusíku. Vůz pak splnil normu a mohl být homologován pro silniční provoz.

Proč to Volkswagen dělal?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Od aféry německé automobilky Volkswagen uplynuly tři měsíce.
  • O co přesně v aféře zvané Dieselgate šlo a jaké byly motivace VW zodpoví následující článek.
  • Zatím není jasné například to, jestli přijatá opatření nebudou mít negativní vliv na výkon motoru.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.