Obchodu se zbožím a službami se účastní zpravidla dvě smluvní strany – prodávající a kupující. Za prodej zodpovídá obchodník, smlouva a zákon však mohou k odpovědnosti vůči zákazníkovi povolávat i další osoby. Ve spolupráci s nezávislou organizací dTest jsme pro vás připravili přehled práv a povinností, které v souvislosti s reklamacemi podnikatelé mají.

Povinnosti z odpovědnosti za vady může obchodník přenést na značkový nebo záruční servis. Pokud jej uvede v záručním listu nebo v poučení o právech z vad, může spotřebitel zboží reklamovat i tam.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.