Petr Hobža mladší je na slovo chipsy téměř alergický. Zvláště pokud tak někdo označí smažené bramborové lupínky, které v jihomoravské Strážnici už přes pětadvacet let vyrábí jeho rodina. Taky proto letos v době hokejového mistrovství světa firma Hobžových investovala do televizní reklamy, která nese jediné poselství: Nejsme chipsy, jsme brambůrky, brambůrky z Moravy!

"Měli jsme strach, aby se nám ty peníze vrátily. Nadnárodní korporace si mohou dovolit neúspěšnou reklamu, ale nás by to hodně bolelo. Nakonec se ten skeč vyplatil. I díky němu se letos poprvé dostaneme v tržbách přes 160 milionů korun a v provozním zisku přes 20 milionů," pochvaluje si Hobža. Oproti loňsku, kdy se jeho obrat pohyboval okolo 140 milionů, by tak výrobce Strážnických brambůrek měl za rok 2015 povyrůst zhruba o 20 procent.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru