Petr Hobža mladší je na slovo chipsy téměř alergický. Zvláště pokud tak někdo označí smažené bramborové lupínky, které v jihomoravské Strážnici už přes pětadvacet let vyrábí jeho rodina. Taky proto letos v době hokejového mistrovství světa firma Hobžových investovala do televizní reklamy, která nese jediné poselství: Nejsme chipsy, jsme brambůrky, brambůrky z Moravy!
"Měli jsme strach, aby se nám ty peníze vrátily. Nadnárodní korporace si mohou dovolit neúspěšnou reklamu, ale nás by to hodně bolelo. Nakonec se ten skeč vyplatil. I díky němu se letos poprvé dostaneme v tržbách přes 160 milionů korun a v provozním zisku přes 20 milionů," pochvaluje si Hobža. Oproti loňsku, kdy se jeho obrat pohyboval okolo 140 milionů, by tak výrobce Strážnických brambůrek měl za rok 2015 povyrůst zhruba o 20 procent.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru