Petr Hobža mladší je na slovo chipsy téměř alergický. Zvláště pokud tak někdo označí smažené bramborové lupínky, které v jihomoravské Strážnici už přes pětadvacet let vyrábí jeho rodina. Taky proto letos v době hokejového mistrovství světa firma Hobžových investovala do televizní reklamy, která nese jediné poselství: Nejsme chipsy, jsme brambůrky, brambůrky z Moravy!

"Měli jsme strach, aby se nám ty peníze vrátily. Nadnárodní korporace si mohou dovolit neúspěšnou reklamu, ale nás by to hodně bolelo. Nakonec se ten skeč vyplatil. I díky němu se letos poprvé dostaneme v tržbách přes 160 milionů korun a v provozním zisku přes 20 milionů," pochvaluje si Hobža. Oproti loňsku, kdy se jeho obrat pohyboval okolo 140 milionů, by tak výrobce Strážnických brambůrek měl za rok 2015 povyrůst zhruba o 20 procent.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se