Sotva si Češi zvykli na digitální vysílání, čeká je další investice do nových televizorů. Česká republika totiž bude muset do roku 2020 přejít na novější normu digitálního signálu, kterou současné přijímače nezvládají. Změnu si vynutil prudký rozvoj mobilního internetu, kvůli kterému musí televizní vysílání opustit část původních kmitočtů. Dostanou je mobilní operátoři.

Tlak chytrých telefonů

Miliardové výdaje dopadnou na běžné diváky, televizní stanice i provozovatele digitálních sítí. Věcí se proto začali zabývat poslanci i vláda. "Děje se to proto, že v posledních letech jsme svědky naprosto bezprecedentního jevu: dramatického nárůstu přenášených dat v mobilních sítích. Důvodem je především to, že většina z nás přechází na chytré telefony," vysvětlil ve středu na semináři ve sněmovně Tomáš Šťastný z ministerstva průmyslu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru