V rámci instagramové kampaně představuje Jägermeister zajímavé osobnosti z oblastí: Tattoo, djing, fotografie, fashion a street art. Tváří kampaně je například je Jozef Dian, jedna z hlavních tváří art labelu LIFE IS PORNO. Dále Zbyněk Štandera, zakladatel My Dear Clothing, fotograf Jiří5, tatér Michael Boček a DJ Friky z rádia Color.

"Chceme lidem říkat víc, než aby byli divocí na mejdanu. Každý má v životě sny a touhy, a pokud by je chtěl naplnit, nemůže sedět na gauči," přibližuje myšlenku Pavel Starka, brand manager značky Jägermeister

Smyslem projektu na Instagramu je přiblížit televizní spot a myšlenku za ním do komunity skalních fanoušků. "Tito lidé se kolem našeho instagramového profilu seskupují dlouhodobě. Ve spojení s lidmi ze subkultur je Instagram dalším kanálem, jak novou tvář značky představit," doplňuje Veronika Hromadová, digital marketing manager společnosti Rémy Cointreau.

Technicky se jedná o sérii panoramatických i klasických fotografií umístěných na několika vzájemně propojených účtech. Jägermeister v kampani využije také Instagram Ads a PR, o které se pro značku dlouhodobě stará PR agentura Nedori. Videa pro kampaň produkovala agentura LIP Production a instagramovou část kampaně připravila agentura TL5 Digital.