Devět z deseti Čechů si myslí, že by se firmy měly věnovat charitě a společensky prospěšným projektům. Polovina dotázaných také soudí, že společnosti by měly tyto akce podporovat přímým věnováním peněz, nebo výnosem z prodeje výrobků či služeb. Vyplývá to z průzkumu společnosti InsightLab, který spolu s žebříčkem firemních fondů podle toho, jak přispívají, zveřejňují úterní Hospodářské noviny.

Téměř všichni respondenti se shodnou na tom, že by firmy měly myslet i na ostatní a podporovat potřebné. "Lidé hodně přispívají na charitu, a to jak dlouhodobě - podporou konkrétních projektů či institucí, tak i nárazově, třeba při živelných pohromách. Proto zastávají názor, že by veřejně prospěšné projekty měly podporovat i firmy," soudí Radek Jiřičný, ředitel výzkumů společnosti InsightLab.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru