V Česku se auto zaregistruje k provozu, získá české značky a nový majitel poctivě platí pojištění. Vůz ale okamžitě zamíří do ciziny, s druhým technickým průkazem získá značky například v Itálii. Až po půl roce se vůz vyveze i papírově a fiktivní majitelé vůz z českého registru odhlásí.

HNBYZNYS NA FACEBOOKU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin najdete také na Facebooku.

"Dělá to tak osmdesát procent dealerů Hyundai," říká Anton Fischer, který provozuje čtyři prodejní místa v Jihočeském kraji. Jeho sdělení je o to vážnější, že právě značka Hyundai a hlavně šéf jejího českého zastoupení Vladimír Vošický proti těmto praktikám, takzvaným reexportům, bojuje.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?