Tuzemský internetový poskytovatel sportovních výsledků Livesport ovládl dánskou firmu Enetpulse, která globálně podniká ve stejném oboru. Livesport za Enetpulse zaplatil několik milionů eur. Ve čtvrtek to uvedli zástupci firmy bez dalších podrobností.

HNBYZNYS NA FACEBOOKU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin najdete také na Facebooku.

Livesport nejdříve na začátku letošního roku koupil 60 procent firmy, následně získal i zbylých 40 procent. Livesport dosud poskytoval výsledky jen sportovním fanouškům, nákupem Enetpulse rozšířil své podnikání i na globální trh se sportovními informacemi.

Enetpulse je zavedená značka s 15letou historií a 120 zaměstnanci. Mezi více než 160 firemních klientů společnosti patří například agentura Reuters, sázkové portály Sportinbet či Betfair nebo dánská národní televize TV2.

"Poptávka po rychlých a ověřených sportovních výsledcích na webu i v mobilech rychle roste. Naše sportovní informace v reálném čase z více než třiceti sportů sleduje již šedesát milionů sportovních fanoušků z celého světa. V Čechách hledáme talentované vývojáře, kteří se na této expanzi chtějí podílet s námi. Ideálně by to měli být i nadšenci do sportu," uvedl jeden ze zakladatelů a majitelů Livesportu Martin Hájek.

Livesport má v porovnání s konkurencí široký záběr sledovaných sportů. Konkuruje mu například SofaScore nebo ve fotbalových výsledcích Livescore.

Livesport je ryze česká firma a na trhu působí od roku 2006. Všechny své weby i mobilní aplikace, které k dnešnímu dni existují ve 30 jazykových mutacích, vyvíjí ze své pražské centrály v Nových Butovicích.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru