Dominika Červinková (25) a Olga Kašníková (31) mají za úkol zajistit osobní přístup a efektivní postup při zpracování žádostí a dotazů uživatelů k produktům společnosti Cochlear. Budou zodpovědné za vyřizování veškerých objednávek, zprostředkování informací a odborného poradenství a servisu poskytovaného zkušenými technickými specialisty. Přímý zákaznický servis umožní poskytnout širší a snadněji dostupný výběr produktů, včetně zvukových procesorů a příslušenství, a služeb společnosti Cochlear v celé České republice.

„Jsme rádi, že Dominika a Olga rozšiřují náš tým profesionálů, kteří se starají o potřeby našich zákazníků v České republice. Osobní přístup, efektivita a spolehlivost při vyřizování klientských požadavků jsou pro nás prioritou,“ řeklAntonio Sportelli, oblastní manažer Cochlear pro střední Evropu.

 

Olga Kašníková, společnost CochlearOlga Kašníková do společnosti Cochlear přichází z Medicem International ČR, kde se kromě jiného věnovala zákaznické podpoře. Absolvovala bakalářské studium Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a následně získávala zkušenosti na marketingových, finančních a servisních postech několika firem.

 

 

 

Dominika Červinková, společnost CochlearDominika Červinková zajišťovala před nástupem do společnosti Cochlear téměř dva roky poradenské služby pro studenty na Prague College. Vystudovala britskou Teesside University, kde získala magisterský titul v oboru mezinárodního managementu.

Související