Dominika Červinková (25) a Olga Kašníková (31) mají za úkol zajistit osobní přístup a efektivní postup při zpracování žádostí a dotazů uživatelů k produktům společnosti Cochlear. Budou zodpovědné za vyřizování veškerých objednávek, zprostředkování informací a odborného poradenství a servisu poskytovaného zkušenými technickými specialisty. Přímý zákaznický servis umožní poskytnout širší a snadněji dostupný výběr produktů, včetně zvukových procesorů a příslušenství, a služeb společnosti Cochlear v celé České republice.
„Jsme rádi, že Dominika a Olga rozšiřují náš tým profesionálů, kteří se starají o potřeby našich zákazníků v České republice. Osobní přístup, efektivita a spolehlivost při vyřizování klientských požadavků jsou pro nás prioritou,“ řeklAntonio Sportelli, oblastní manažer Cochlear pro střední Evropu.
Olga Kašníková do společnosti Cochlear přichází z Medicem International ČR, kde se kromě jiného věnovala zákaznické podpoře. Absolvovala bakalářské studium Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a následně získávala zkušenosti na marketingových, finančních a servisních postech několika firem.
Dominika Červinková zajišťovala před nástupem do společnosti Cochlear téměř dva roky poradenské služby pro studenty na Prague College. Vystudovala britskou Teesside University, kde získala magisterský titul v oboru mezinárodního managementu.