Diskrétní oznámení na ruce? Ano. Měření fyzické aktivity a srdečního tepu? Ano. Možnost nastoupit do letadla bez papíru a telefonu v ruce? Ano. Design, který ladí i s oblekem? Rozhodně ano. Huawei Watch mohou působit jako reklama na celý systém chytrých hodinek Android Wear.

Od prvního představení hodinek s nejjemnějším „ciferníkem“ na trhu do zahájení prodeje uběhlo půl roku. Za tu dobu se na trhu prosadila zejména konkurence v podobě Apple Watch, kterých se podle odhadů prodalo už asi 7 milionů. Huawei ale za stejnou dobu zvládl udělat něco důležitého: Snížil cenu z původně oznámených 12 tisíc korun na příjemnějších 9 990 korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se