Zhruba dva a půl tisíce lidí si během středy - prvního dne provozu - spustilo betaverzi Proudly.cz. Pracovního portálu, který míří na současnou generaci absolventů. Projekt se opírá o multimediální obsah v podobě nabídky firemních karet, které obsahují videa, reálné fotografie lidí pracujících ve firmách a také rozhovory s nimi.

HNBYZNYS NA FACEBOOKU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin najdete také na Facebooku.

"Od ostatních pracovních portálů na současném trhu se lišíme v tom, že do společností chodíme a testujeme tam firemní kulturu, posuzujeme, čeho si na těch firmách vážíme a to dále předáváme uchazečům hledajícím práci na našem portálu", komentoval pro HN šéf projektu Jan Klusoň.

Na portálu své firemní prostředí prezentují například Leo Express, Unilever nebo Liftago. "Během dneška jsme dostali už několik poptávek od firem, kterým se budeme dále věnovat", komentoval Klusoň.

V současnosti je portál ve zkušebním provozu a jeho další podoba se bude odvíjet od reakcí současných uživatelů. Plný provoz bude spuštěn v lednu 2016.

Za vznikem portálu stojí autoři Jizdomatu.cz, největší služby v Česku na sdílení cest osobním autem. Za pět let, co je na trhu, se Jízdomatem svezlo více než 320 tisíc lidí.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru