Český výrobce outdoorového oblečení Tilak je v Evropě výjimečným úkazem. V době, kdy prakticky všechny konkurenční značky, jako jsou švýcarský Mammut nebo francouzský Millet, již dávno přesunuly hlavní část výroby do levnější Číny, se česká firma stále drží výroby v domovském Šumperku. Pro Tilak, založený Romanem Kamlerem, ale už začíná být podhůří Jeseníků malé.

Tradiční výrobce kvalitního turistického a horolezeckého vybavení se od začátku ekonomické krize začal více soustřeďovat na export. Ve své snaze byl – vzhledem k možnostem – neobyčejně úspěšný. Jméno si postupně udělal v Německu, Norsku či Švédsku. S exkluzivní kolekcí Poutník, kterou pro něj navrhl známý kanadský designér Errolson Hugh, se zase Tilak prosadil ve vzdáleném Japonsku.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru