Franšízing v Česku je vyspělý nejen strukturou odvětví a uspořádáním trhu, ale také počtem systémů a provozoven. Od vzniku prvního tuzemského franšízového konceptu, kterým byl Hudy sport, uplynulo čtvrtstoletí. Momentálně na českém trhu působí přes 240 franšízových konceptů a toto číslo neustále roste. Tuto formu podnikání vyhledávají pro nízké podnikatelské riziko a relativně nízkou hodnotu vstupní investice spíše malí podnikatelé bez předchozích zkušeností z byznysu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se