Firmy v Česku udělaly za posledních deset let obrovský pokrok ve svém podnikání. Snahu o holý byznys a zisk výrazně posunuly směrem k odpovědnosti. Velké i malé firmy v Česku si stále víc uvědomují, že kdo chce být v byznysu úspěšný, musí se starat, aby prospívalo i prostředí, ve kterém podniká. V odpovědném podnikání (takzvaném CSR) ale tuzemské firmy stále ještě nejsou tam, kde USA nebo západ Evropy. Shodli se na tom hosté kulatého stolu, věnovaného odpovědnému podnikání, který vydavatelství Economia uspořádalo na začátku října.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se