Ne nadarmo platí heslo, že pověst máme jen jednu. Platí to již dlouho v off-line světě a dvojnásob ve světě internetu. On-line můžete svou pověst a značku velmi dobře budovat, ale může být zároveň lehce a velmi rychle poškozena, často i neprávem. Jak si hlídat to, co o vás lidi říkají, jak reagovat na negativní komentáře a jaké nástroje a postupy pro to využít?

Internet je pro firmy velmi mocný nástroj v tom, jak prezentovat svoje produkty, jak přilákat více zákazníků a jednoduše prodávat. Na druhé straně však představuje svou svobodností i určitou hrozbu. Kdokoliv totiž může napsat svůj názor na podnik, kde byl včera na večeři, a postěžovat si třeba na pomalou obsluhu. Tyto názory a zkušenosti zákazníků pak zůstanou na internetu na "věčné časy".

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.