Ne nadarmo platí heslo, že pověst máme jen jednu. Platí to již dlouho v off-line světě a dvojnásob ve světě internetu. On-line můžete svou pověst a značku velmi dobře budovat, ale může být zároveň lehce a velmi rychle poškozena, často i neprávem. Jak si hlídat to, co o vás lidi říkají, jak reagovat na negativní komentáře a jaké nástroje a postupy pro to využít?

Internet je pro firmy velmi mocný nástroj v tom, jak prezentovat svoje produkty, jak přilákat více zákazníků a jednoduše prodávat. Na druhé straně však představuje svou svobodností i určitou hrozbu. Kdokoliv totiž může napsat svůj názor na podnik, kde byl včera na večeři, a postěžovat si třeba na pomalou obsluhu. Tyto názory a zkušenosti zákazníků pak zůstanou na internetu na "věčné časy".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se