Tuzemská pobočka německé mlékárenské skupiny Müller utržila v roce 2014 více než 517 milionů korun. Meziročně šlo téměř o pětinové zvýšení obratu. Další růst by se měl opírat především o hlavní výrobkové skupiny - mléčnou rýži, mléčné nápoje a jogurty.

Až do roku 2008 se výrobky značky Müller do Česku vozily od našich západních sousedů a s německými etiketami. Dnes firma Müller ČR/SR zaměstnává dvě desítky lidí v obchodu a marketingu. A etikety jsou již v češtině. Pro německou mateřskou společnost Alois Müller, která pak patří do zastřešující skupiny Theo Müller, je český trh stále důležitější. I proto, že před pěti lety do této skupiny přibyla i pražská mlékárna Pragolaktos.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se