- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Volkswagen má již řešení skoro na papíře. Odstranění špatného softwaru, větší katalyzátor, nebo výměna vozu
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Do sedmého října musí Volkswagen v Německu zveřejnit, jak bude řešit problémové motory.
Z Wolfsburgu však již unikly informace o dvou variantách řešení v závislosti na objemu motoru. Třetí počítá s výměnou vozu.
Náklady se tak pohybují v rozmezí od 20 eur do 10 tisíc eur za vůz.
Při 11 milionech vozů, u kterých musí problém řešit, se reálný odhad celkových nákladů skandálu pohybuje kolem 35 miliard eur.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
V EU se skandál okolo falšování testů emisí u vozů Volkswagen týká osmi milionů aut. Podle listu Handelsblatt to vyplývá z dopisu, který firma...
6. 10. 2015 ▪ 2 min. čtení
Volkswagen vyšetřuje dva hlavní inženýry. O nemožnosti splnit emisní limity dobře věděli
Dva bývalí hlavní inženýři Volkswagenu měli o celém podvodu s dieselovými motory vědět. Do středu zájmu vyšetřování se tak dostali Němci Ulrich...
5. 10. 2015 ▪ 1 min. čtení
Merkelová: Skandál Volkswagenu nepoškodil podnikatelskou pověst Německa
Podle německé kancléřky Angely Merkelové je aféra automobilky Volskwagen dramatická, ale nepoškozuje podnikatelskou reputaci Německa. Tržní...
4. 10. 2015 ▪ 3 min. čtení
Téma: Volkswagen
Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
Automobilové Německo 28. března roku 1974 slavilo. Z montážní linky hlavní továrny Volkswagenu v dolnosaském Wolfsburgu sjel první model vozu odvozený od německého „Golfstrom“ (Golfský proud). Bylo to v době, kdy se koncernu nedařilo,...
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Budeme se muset sakra podílet, abychom vydělali na německé závody Volkswagenu, říká Povšík ze Škody
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Západní firmy to mají v Číně stále těžší. Číňané méně utrácejí a domácí konkurence houstne
11. 3. 2024 ▪ 7 min. čtení
Téma: Volkswagen
Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
Automobilové Německo 28. března roku 1974 slavilo. Z montážní linky hlavní továrny Volkswagenu v dolnosaském Wolfsburgu sjel první model vozu odvozený od německého „Golfstrom“ (Golfský proud). Bylo to v době, kdy se koncernu nedařilo,...
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Budeme se muset sakra podílet, abychom vydělali na německé závody Volkswagenu, říká Povšík ze Škody
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Západní firmy to mají v Číně stále těžší. Číňané méně utrácejí a domácí konkurence houstne
11. 3. 2024 ▪ 7 min. čtení
Vybíráme z HN
Ředitelé Evropy
Kdo propálil českou iniciativu na nákup munice pro Ukrajinu. A kdo si na nás chce došlápnout jako na parazity?
Zatímco v české Poslanecké sněmovně padaly během mimořádné schůze hlášky o tom, že s Ruskem je potřeba se dohodnout, někteří zástupci krajní...
21. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Pokud chcete investovat podle trendů v ekonomice, na pražskou burzu (bohužel) zapomeňte
Pražská burza již od nepaměti trpí nedostatkem sektorové diverzifikace. Pokud se podíváme na složení indexu PX, více než 60 procent tvoří...
28. 3. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ranní brífink
Pomlázka není povinná, myslet musíme především na své bezpečí, říká psycholožka
Co nám dnes říkají Velikonoce, jaké poselství si z nich odnášíme a jestli je nutné se držet tradic, tak o tom se v Ranním brífinku bavíme s...
28. 3. 2024 ▪ 11:19 min.