Lidé zaměstnaní ve firmách, které dodávají součástky koncernu Volkswagen, se o své zaměstnání bát nemusí. Alespoň si to myslí Vratislav Kulhánek, bývalý ředitel Škody Auty. Věří, že dopad celého skandálu Volkswagenu nebude na dodavatele tak výrazný. "Tedy pokud nedojde k velkému poklesu prodejů," dodává.

Také by neodsuzoval povinné emisní limity. Vzhledem k tomu, že technologický pokrok nemá hranic, nelze říci, že jsou limity na hranici. "Nicméně jejich výše by vždy měla odpovídat schopnosti výrobců je naplnit," odpověděl na častou otázku čtenářů Kulhánek.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se