- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Volkswagen má týden na to, aby našel cestu z krize. Jinak nebudou na německé silnice smět miliony aut
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Nový šéf koncernu Volkswagen, Matthias Müller, vyhlašuje, že za skandál s emisemi ponesou lidé ve vedení firmy důsledky - padni komu padni.
Německá média se shodují, že nějaký čas potrvá, než se vyjasní skutečný rozsah skandálu označovaného jako Dieselgate.
Skandál Volkswagenu může tvrdě dopadnout na každou ze středoevropských ekonomik, i když nejvíce je vystavena riziku ta česká.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Výroba ve Škodě Auto zatím běží naplno, i přes aféru koncernu Volskwagen s podvodem s emisemi. Čeká se na výsledky testů, které ukážou, jak...
30. 9. 2015 ▪ 4 min. čtení
Analýza
Pokud auta koncernu Volkswagen neplní evropské emisní limity, mohlo by to firmu zruinovat
Kauza podvodů s emisemi může vyšumět i skončit krachem koncernu Volkswagen. Záleží na tom, jakou roli hrál software podvádějící při amerických...
29. 9. 2015 ▪ 4 min. čtení
ThinkTank: Diesel od VW bychom si dnes už nekoupili, říkají osobnosti
Koupili byste si dnes Volkswagen s dieselem? Změní aféra VW s podvodným softwarem tuto obří firmu nebo dokonce celý automobilový průmysl?
30. 9. 2015 ▪ 1 min. čtení
Téma: Volkswagen
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
Designér Jozef Kabaň, který léta pracoval pro koncern Volkswagen, podepsal smlouvu s čínskou státní automobilkou SAIC Motor. Informuje o tom německý web Automobilwoche.de s odkazem na zprávu, kterou SAIC zveřejnila před čtvrtečním zahájením...
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Téma: Volkswagen
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
Designér Jozef Kabaň, který léta pracoval pro koncern Volkswagen, podepsal smlouvu s čínskou státní automobilkou SAIC Motor. Informuje o tom německý web Automobilwoche.de s odkazem na zprávu, kterou SAIC zveřejnila před čtvrtečním zahájením...
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Umělec David Černý jako kladný hrdina? Akorát že vůbec
Ve sporu výtvarníka Davida Černého a kurátorky Marie Foltýnové, kteří se v přímém přenosu České televize poslali vzájemně do pr…e, se...
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Ranní brífink
Povinný druhý pilíř je nejnebezpečnější formou spoření. Peníze si vždycky může přivlastnit stát
Penze, důchodová reforma i nový zákoník práce, který mimo jiné navrhuje zjednodušení propouštění i nabírání či úpravu rodičovské dovolené....
24. 4. 2024 ▪ 15:09 min.