V porovnání s Evropou mají české internetové obchody větší podíl na celém maloobchodu. Musí ale zachytit světové trendy a hlavně měnící se chování zákazníků. Asi největší změnou za poslední dobu je rostoucí podíl návštěv e-shopů z mobilních telefonů. Právě na změny internetového prostředí se zaměřila pražská konference E-business Forum 2015.

"DNA spotřebitelů se velmi změnila," řekl na konferenci Ken Hughes, výkonný ředitel společnosti Glacier Consulting. Zákazníky dělí na digitální imigranty a digitální domorodce. Domorodci jsou podle něj lidé, kteří již vyrostli v době internetu a jejich očekávání jsou tak velmi odlišná od předchozí generace.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se