Oblečení a slušné chování zaujmou klienta často víc než desky s papíry, které mu prezentujete. První pohled partnera hodnotí celkovou upravenost, účes, čistotu, vůni, pohled a úsměv. Až poté následuje letmá prohlídka oděvu.

"Buď spatří manažerku v padnoucím kostýmku, s čistými a upravenými vlasy a nehty, jemně nalíčenou, s úsměvem na rtech, nebo uvidí chlapíka s dredy, piercingem v nose, v upocené a utahané kárované košili, ojetých džínách a sandálech. Nic ho potom nemotivuje k tomu, aby právě takovému člověku svěřil svůj první milion," říká s úsměvem Ladislav Špaček.

Modistka Kateřina Čadová k tomu dodává: "Oděvem signalizujete profesionalitu, kompetentnost, důvěryhodnost. Oděv reflektuje obor a pozici, na které pracujete."

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.