Aby vaše firma mohla růst a zlepšovat se, potřebujete znát názory svých zákazníků, zaměstnanců i dodavatelů. Jsou s vámi spokojeni? Doporučili by vás? Měli byste něco změnit? Díky on-line průzkumu to můžete celkem jednoduše zjistit, a to s minimálními náklady, nebo dokonce zdarma.

"K průzkumům firmy většinou přistupují ve fázi, kdy teprve vstupují na daný trh nebo na něm již působí a potřebují vyřešit nějaký problém a změnit svou obchodní a marketingovou strategii − například rozšířit portfolio či inovovat výrobky," říká Eva Kneblová, specialistka na marketingové analýzy a průzkumy. Řada společností však zkoumá názory zákazníků průběžně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se