K fotbalové reprezentaci se v létě jako nový sponzor přidala společnost PepsiCo, pohár po roce bez titulárního partnera zlákal ke spolupráci ropnou a plynárenskou skupinu MOL.

"Celkem přes reklamní partnerské smlouvy získáváme prakticky 400 milionů korun ročně, což je nejvíce v historii," upozorňuje v rozhovoru pro HN Luboš Koželuh, šéf agentury STES. Ta lize a reprezentaci shání sponzory, zajišťuje i prodej televizních práv.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • STES, marketingové agentuře Fotbalové asociace ČR, se v poslední době daří lákat nové sponzory.
  • "Reprezentaci a lize dávají komerční partneři ročně 400 milionů korun," říká šéf STES Luboš Koželuh.
  • Další peníze pro fotbal může přinést úspěšná kvalifikace na mistrovství Evropy 2016.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.