Společnost Procter & Gamble podpořila Českou olympijskou nadaci. Do jejího fondu přispěla jedno procento z ceny každého výrobku společnosti prodaného v obchodních domech Tesco od 3. června do 21. července letošního roku. Celkem tak na podporu sportujících dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněných rodin a dětských domovů putuje 883 tisíc korun.

"Aby děti nepřicházely o nadšení a radost ze sportu jen kvůli nedostatku finančních prostředků, uspořádal Procter & Gamble charitativní akci na podporu České olympijské nadace," říká Juraj Králik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble. "Děkujeme každému, kdo si zakoupil v prodejnách Tesco výrobek P&G a přispěl tak jedním procentem z ceny sportujícím dětem," doplnil.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se