Donáška květin až do domu, rezervace stolu v oblíbené restauraci nebo vstup do VIP salonků v letištních halách. Například takové nadstandardní výhody mohou kromě nulových bankovních poplatků čerpat ti majitelé běžných účtů, kterým na konto každý měsíc chodí statisíce korun a jejichž zůstatky jsou milionové.

Takzvané prémiové účty už ale nejsou pouze doménou milionářů. Velké banky si v posledních letech začaly hýčkat i běžné klienty, kterým se na účtu pravidelně "otáčí" třeba jen 15 tisíc korun. Aby nepřeběhli ke konkurenci, cílí už i na ně s bezplatnými účty a nadstandardními bonusy. Recipročně za to často chtějí, aby klient kombinoval více bankovních služeb, než je pouze běžný účet. Proč tedy platit zbytečné bankovní poplatky a nesáhnout si na nadstandardní služby, když se vejdete do kolonky "lepší" klient?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru