Čínský Huawei se pochlubil obchodními výsledky za první polovinu roku 2015. Příjmy z prodejů přesáhly v přepočtu 700 miliard korun - to je meziroční nárůst o 30 %. Provozní marže byla 18 %. CFO Wanzhou Meng oznámila, že rostly všechny tři segmenty trhu, na které se Huawei zaměřuje.

Firemní zákazníci využívají převážně cloudová a síťová řešení, a to například v oblasti financí, školství nebo na trhu poskytování internetového připojení. U spotřebitelů prý uspěly hlavně mobilní telefony střední a vyšší třídy, jmenovitě Mate7 a P8. Meng si pochvalovala také úspěchy smartphonů prodávaných pod značkou Honor.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru