Rocková kapela Queen plánuje vytvořit svou vlastní značku piva. Skupina tak chce oslavit 40. výročí vzniku jednoho ze svých největších hitů Bohemian Rhapsody. Queen Bohemian Lager se bude vařit v jihočeském Pivovaru Protivín, který patří do skupiny Pivovary Lobkowicz.

HNBYZNYS NA FACEBOOKU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin najdete také na Facebooku.

Etiketa ležáku od Queenů ponese motivy, které vytvořil zesnulý frontman skupiny Freddie Mercury. Objevily se totiž na obalu alba A Night at the Opera, na kterém poprvé vyšel i legendární hit. 

Už dříve britští rockeři uvedli na trh svou vlastní vodku Killer Queen, která byla rovněž vypálena ke 40. výročí vzniku stejnojmenné písně.

Právě díky názvu Bohemian Rhapsody bude pivo kapely klasický spodně kvašený ležák plzeňského typu, jehož výroba je úzce spojená právě s Českou republikou.

Za unikátní pivo od rockerů z britských ostrovů si ale zájemci připlatí. Balení dvanácti třetinkových lahví vyjde na 31 dolarů, což je asi 755 korun. Lahve Bohemian Rhapsody by se měly nejprve objevit na evropském trhu, poté se ale dostanou i na další kontinenty.

Queeni nebudou se svým pivem první. Svou pivní značku má také americké poprockové trio Mmmhops a pod názvem Trooper prodávají své pivo i heavymetaloví Iron Maiden.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru