Plzeňský Lasselsberger v posledních letech roste v objemech produkce, tržbách i zisku a pomalu se blíží číslům z doby před lety 2008 a 2009, kdy stavebnictví zasáhla krize. Na stavebnictví je produkce lídra českého trhu výroby keramických obkladů a dlaždic přímo navázána.

I proto, aby firma podobnému propadu ve svém fungování zabránila, sází na export. "Vybudovali jsme nové vývozní trhy, změnili sortiment, přeměnili celou organizaci, postupně to začíná nést ovoce," říká v rozhovoru pro Hospodářské noviny jednatel Lasselsbergeru Roman Blažíček. Dnes jeho společnost exportuje už více než dvě třetiny produkce. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se